Verkeersschool SKAYA

25 reviews
Lesprijs: € 38,00 (60 minuten) Vestigingsplaats: Rijswijk

Over Verkeersschool SKAYA

Bij Verkeersschool SKAYA vinden we de klik tussen de leerling en de instructeur erg belangrijk. Wanneer je begint met rijlessen krijg je dan ook een vaste instructeur en auto waarmee je de weg naar jouw rijbewijs aflegt. Ons team van instructeurs beschikt over ruime ervaring en word jaarlijks bijgeschoold. Hierdoor kunnen we ook gespecialiseerde lessen aanbieden voor mensen met rij of faal angst. Ook is het mogelijk een 10-daagse snelcursus te volgen waarna je meteen afrijd.
Lees meer...
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding

Extra info over de rijschool

Automaat beschikbaar Biedt theorielessen aan Faal- en rijangst begeleiding Spoedcursus mogelijk Vrouwelijke instructrices Aantal instructeurs: 6 Rijschool bestaat al 10 jaar

Gesproken talen

Betaalmiddelen

Mijn ervaring delen

25 reviews gevonden voor Verkeersschool SKAYA

Anton De leeuw
: MIjn zoon heeft 20 lessen vooruitbetaald en in totaal nu 3 lessen gehad in de laatste 6 weken.
Telefonisch wordt er niet meer gereageerd.
Op de Volmerlaan 11 is een leeg kantoor. Bij de kamer van Koophandel staat de BV op
naam van een 19 jarig meisje met de naam H. Chokrallah, (20-10-1997), gevoren in Marokko en een katvanger van de grote baas Sef Kaya, die in wateringen woont met zijn vrouw en kinderen.

Sef Kaya licht iedereen op en heeft de laatste 3 maanden al 2 x een aantal weken in de bajes gezeten wegens grootschalige oplichting. deze man is een crimineel.
Mensen ga niet met deze criminele organisatie in zee.
Sef Kaya is een crimineel !!!!!!
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Pluspunten
Geen
Min- en verbeterpunten
Alles !
Deborah van der Kuil-Jansen
: Voor onze zoon hebben wij een C-pakket aangeschaft. Na een aantal lessen (met wisselende instructeurs) heeft hij in overleg met de instructeur zijn lessen tijdelijk stopgezet vanwege zijn examens. Hij probeert nu alweer enkele maanden contact te krijgen om zijn lessen weer op te pakken, maar helaas krijgt hij geen gehoor! Één keer heeft hij iemand aan de lijn gehad en toen zou hij terug gebeld worden. Daar zitten we nog steeds op te wachten.
Sindsdien alleen maar een antwoordapparaat. Er wordt niet gereageerd op E-mail en ook niet op de zovele ingesproken berichten.
Wij hebben nog zeker 5 lessen een proefexamen (CBR) en examen (CBR) van Skaya tegoed t.w.v. zo'n €650,00 !!!
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Pluspunten
Op dit moment niet
Min- en verbeterpunten
Alles!
Hanny van Harskamp
: Weer een nieuwe Facebook pagina. Alle negatieve recensies zijn hiermee opgeruimd van Facebook. Een paar positieve foto's uit het ver verleden erop en het lijkt heel wat. Helaas is de praktijk niet veranderd. Ronduit een slechte rijschool.
Mijn zoon heeft een totaalpakket afgenomen.
2 rijinstructeurs versleten, die na een paar keer rijden, gewoon niet meer op komen dagen.
We worden nu al vanaf oktober 2016 aan het lijntje gehouden. Wachten al maanden om ons geld terug te krijgen. Meneer belooft van alles, maar we zien niets. Telefonisch moeilijk te bereiken.
Mensen wees gewaarschuwd. Je bent je geld kwijt, zonder je rijbewijs en een hoop ergernissen rijker.

Gisteren heb ik deze recensie op zijn nieuwe facebook pagina gezet. Binnen 1 minuut daarna, was deze fb pagina en dus ook mijn review verdwenen.
Ik heb de rijschool telefonisch gesproken. Hij was onderweg, zou mij binnen het 1/2 uur terug bellen. Nu 21 uur later, nog steeds niets gehoord. Telefoon wordt niet meer opgenomen.

Vervolg 12 januari 2017

Gisteren bij zijn kantoor aan de Volmerlaan 11 in Rijswijk geweest.
Een mede huurder van een ruimte op dezelfde gang, liet mij zijn kantoor zien. Leeg, sinds 2 weken. Telefonisch hem hier mee geconfronteerd, foto laten zien van zijn lege kantoor. Was niet waar, dat was zijn kantoor niet.
's Avonds om 20.00 u hadden we een afspraak op zijn kantoor op het bovenstaande adres.
Kon hij ook de betaalbewijzen laten zien, van de terugstortingen van ons geld. Belooft hij al een maand om ze per mail te sturen, vergeet het iedere keer. Zegt dat hij het reststand van het totale rijexamenpakket heeft teruggestort, maar op onze rekening staat het niet.
Van 19.45u - 21.00u staan wachten.Geen Ay-Skaya gezien.

Ter plekke niet te bereiken, niet telefonisch en op whatsApp reageert hij niet.

Kortom, niet te vertrouwen.

13 januari 2017

Vanmorgen geld ontvangen, maar nog niet de helft.
Nog € 500,00 tegoed.

Dhr. Skaya hier telefonisch mee geconfronteerd. Deed zich erg verbaasd voor. Beloofde het resterende bedrag direct over te maken. Was nu onderweg. (zoals altijd). Het bedrag zou vanmiddag op de rekening staan. Nu 17.15 u nog steeds niet.
Kortom weer een valse belofte en een leugen.

Waar was hij woensdagavond om 20.00 u aan de Volmerlaan 11 in Rijswijk op zijn kantoor?
Natuurlijk, vergeten.

Wordt vervolgd.

31-01-2017

Nog steeds geen resterende € 500,00

Reageer niet op mailtjes, appies en telefoontjes.
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Pluspunten
Geen
Min- en verbeterpunten
Alles
Tugba Bahceci
: Ronduit een belabberde rijschool; geen idee hoe deze nog bestaat. Skaya laat zich kennen door het niet nakomen van afspraken, die in eerste instantie al bijna onmogelijk zijn om met ze te maken (je wordt regelmatig genegeerd op Whatsapp en er wordt niet opgenomen).
In mijn tijd bij Skaya heb ik vier(!) verschillende instructeurs gehad, waarvan slechts de laatste (Memet) een houding aannam van een leraar waar ik daadwerkelijk wat van leerde.
In oktober 2016 kon ik dan eindelijk afrijden; wat enorm lang duurde om aan te vragen, gezien dhr Kaya alleen reageert op mensen wanneer het hem uitkomt. Helaas zakte ik op mijn examen op een klein foutje; ik moest snel weer op voor een (tevens goedkoper) herexamen.
Tot mijn grote spijt is Kaya naast een afwezig begrip, ook een leugenaar. Na eindeloos te appen en te bellen kreeg ik eindelijk reactie; ik kon 21 december 2016 op herexamen. Na geen bevestiging van het CBR gekregen te hebben, wat vreemd is, vroeg ik hem hoe dit kon. Mij werd verteld dat het toch echt gereserveerd was en ik beter in m'n mail moest kijken.
Het is nu inmiddels 2017 en ik heb geen examen gezien, noch contact gehad met Skaya. Op facebook heeft Skaya mij inmiddels geblokkeerd om te voorkomen dat ik deze recensie op hun pagina zou schrijven.
Ik kan weer opnieuw beginnen bij een andere rijschool en moet daarom ook meer betalen voor mijn tweede examen. Bedankt Skaya.
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Dexter Paternotte
: Goedkoop is duurkoop. Waarin een gerenommeerde rijschool als Don zich onderscheid van de beunhazen op de markt.
Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn oudere broers een paar rijlessen van Ayskaya. € 55 per uur leek goedkoop maar dat bleek uiteindelijk niet het geval. Afspraken met ze maken was van meet af aan een crime. Uiteindelijk zakte ik voor mijn examen. Skaya vroeg direct het examen opnieuw aan. Nadat ik € 235 naar ze had overgemaakt was het onmogelijk contact met ze op te nemen. Altijd krijg je een antwoordapparaat waar de verbinding na onwijs lang wachten wordt verbroken. Mijn whatsappjes en emails werden wel gelezen maar niet beantwoord. Vlak voor mijn examen kreeg ik een mededeling van het CBR dat mijn examen door Ayskaya was gewisseld. Ik zou nu een maand later moeten afrijden en nota bene mijn reeds geboekte vakantie moeten cancelen. Ayskaya bleef onbereikbaar. Ik ben toen maar eens op onderzoek uitgegaan en schrok mij rot van alle negatieve reviews over dit bedrijf. Ayskaya heeft al een spoor van slachtoffers gemaakt en gaat maar door. Velen vinden het verlies niet opwegen tegen het gedoe en de kosten van een procedure. Gelukkig is mijn pa jurist en zal de dagvaarding binnenkort bij Ayskaya op de deurmat vallen. De vraag is alleen welke deurmat?Het bedrijf staat ingeschreven op het niet bestaande adres Jan Pietersz Coenstraat 7 Den Haag. De buren daar bevestigen dat gedupeerden regelmatig daar op zoek zijn naar Skaya. Vervolgens staat op de website de Gaarde 38 Den Haag, een verlaten flat. Dan is men met dezelfde foto’s van instructeurs en auto’s te vinden onder de namen Skaya, S. Kaya, Kaya op steeds wisselende adressen: ‘-s Gravenzandseweg Rijswijk, Laan van Wateringseveld 803 Den Haag, Volmerlaan 11 Rijswijk, Gouverneurlaan 445 Den Haag en nog veel meer. Op de nota’s staat geen adres vermeld. Alles om voor de opgelichte klant maar onvindbaar te blijven. Dit alles was voor mij aanleiding om aangifte van oplichting en oneerlijke handelspraktijken te doen.
Noodgedwongen ben ik gaan lessen bij Don Opleidingen te Naaldwijk. Die bevestigden dat er vele vakbroeders zijn die de branche een slechte naam bezorgen. Ogenschijnlijk lijken dat soort beunhazen goedkoop maar uiteindelijk ben je, zoals ik, veel duurder uit. Tijdens het lessen bij Don bleek dat ik heel veel basale dingen niet had geleerd bij Skaya waardoor het logisch was dat ik zakte. Ik ben inmiddels geslaagd en kreeg van Don nota bene twee lessen cadeau omdat Askaya mij van mijn laatste spaargeld heeft beroofd.
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Pluspunten
Geen
Min- en verbeterpunten
Alles, Kwaliteit lessen, Communicatie met de klant en eerlijk zaken doen.
Anoniem
Anoniem: Zeer slecht, komt geen afspraken na.
na dat ik gezakt ben voor mijn praktijk examen al 20 keer gebeld geen reactie terug.
uiteindelijk mijn vader laten bellen en nu krijg ik nieuwe datums, 1 doorgegeven en je raadt het al, alweer 2 weken geen antwoord.
ik heb betaald ben gezakt nog 2 lessen te goed maar wordt compleet vergeten!
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Anoniem
Anoniem: Zijn er meer mensen dan ik die genoeg gedupeerd zijn door het telkens niet nakomen van afspraken van Rijschool Skaya om samen een rechtzaak te beginnen?
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Pluspunten
Een of meer van de vier mensen die Skaya heten is wel vriendelijk.
Min- en verbeterpunten
Wat heeft men aan vriendelijkheid als afspraken domweg niet worden nagekomen en lessen waar men recht op heeft niet worden gegeven?
Anoniem
Anoniem: Mensen die hier onzin verhaaltjes verzinnen zijn gewoon vet jaloers omdat Skaya gewoon zijn werk goed doet! Ik vind het letterlijk heel erg waardeloos om zomaar een rijschool hier zwart te maken. Ik heb zelf goeie ervaring met Skaya en het is een TOP Rijschool!! Komt altijd zijn afspraken na en is een eerlijke rijschool. Dus voor de zwartmakers ga lekker uit je neus eten en probeer zelf een keer iets te bereiken!!!!!
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Pluspunten
Goeie Rijschool met zeer hoge kwaliteiten!
Min- en verbeterpunten
Geen
Julia James
: Ik weet niet wat mensen voor onzin reactie plaatsen, maar alles wat ze zeggen is gewoon onterecht. Ik heb mijn rijbewijs in een keer gehaald! SKAYA is een goede rijschool en ik heb nooit problemen met hun gehad. Ze houden zich gewoon aan de afspraken en mijn rijinstructeur gaf goed les tijdens het rijden!
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Anoniem
Anoniem: Was dik te vrede zeer goeie rijschool,na 15 lessen mijn rijbewijs gehaald dankjewel
Rijschool kaya jullie zijn topp .zeker aanrader
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Anoniem
Anoniem: Wat is dit nou voor gekkigheid. Ik rij bij SKAYA en ben er super-blij mee.
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Zehra Gurel
: Onzin!!! Ik rij al meer dan een 1 maand bij skaya en ze zijn altijd bereikbaar
via telefoon, email of per sms. Ik krijg altijd reactie op me vraag en ze komen
zijn afspraken gewoon na! Ben er erggg tevreden mee en zou geen ander willen.

Wat triest dat mensen zulke reacties achter laten en het voor de rijschool zo verpesten!
Dat er even 1x wat mis gaat betekend niet dat het altijd zo is!

Niks van aantrekken mensen het is een topp rijschool! :))
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Pluspunten
Erg vriendelijk en kan heel goed uitleggen
Min- en verbeterpunten
Geen
LIZA SPIELMANN
: Wat een TOP verkeersschool zijn jullie!!!!!! Mijn 2 zusjes, ik en 2 neefjes hebben bij skaya gereden.. Top instructeurs altijd gezellig en in 1 x geslaagd!!! Bij ons in de wijk rijden er veel bij skaya.. Bedankt voor alles!!!!!
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Sara
: Als je op een leerzame maar ook op een leuke manier lessen wilt volgen dan is Skaya daarvoor het juiste adres. In tegenstelling tot twee andere rijscholen weet de instructeur alle ins en outs; eindelijk iemand die van het lessen een feestje maakt en daarmee super snel alles kunnen onthouden en binnen 17 lessen mijn rijbewijs in 1x gehaald. Echt een aanrader! Bedankt voor alles team Skaya, jullie zijn toppers!!!
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Anoniem
Anoniem: Het verhaal hiervoor is zeer herkenbaar! En nee Skaya, ik bedoel niet rijschool Kaya in Rotterdam of Doetinchem!
Mijn dochter heeft via Groupon voor €399,00 een lespakket gekocht. Helaas hadden ze geen instructeurs om de lessen te geven. Ze is maandenlang aan het lijntje gehouden. Als ze al eens iemand aan de telefoon kreeg dan wist hij op dat moment geen antwoord en zou ze later teruggebeld worden. Er is nooit teruggebeld. Ook op mail werd niet gereageerd.
Toen ik mij er later mee ging bemoeien gebeurde mij hetzelfde. Je krijgt een heel vriendelijk iemand aan de telefoon maar er wordt geen enkele afspraak nagekomen.
Tot op heden heeft mijn dochter haar geld nog niet teruggekregen. Naar mijn mening is Skaya een oplichter.
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Pluspunten
Géén
Min- en verbeterpunten
Onbetrouwbaar, Komt geen enkele afspraak na.
Verkeersschool SKAYA: Beste meneer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat u de situatie zo ervaart. Het klopt inderdaad dat wij geen instructeur meer hebben in het lesgebied waarin de Groupon actie is aangeboden. Dit omdat deze persoon niet duidelijk was in de communicatie naar leerlingen en helaas niet de kwaliteit kon bieden die bij ons standaard is. Net zoals uw dochter hebben wij ons (helaas) ook enige tijd aan het lijntje gehouden gevoeld. In eerste instantie hebben wij leerlingen die deze klachten bij ons melden twee keuzes geboden; geld terug via Groupon, of wachten tot de desbetreffende instructeur alsnog contact opneemt.

Toen wij de situatie niet zagen verbeteren hebben wij na circa één week definitief afscheid genomen van deze instructeur. Deze situatie is toen met Groupon besproken en deze hebben aangegeven dat leerlingen die hun Coupon nog niet hadden verzilverd deze direct konden inwisselen en hun geld konden terug krijgen. Leerlingen die al wel waren begonnen met hun lessen moesten eerst toestemming van de rijschool hebben om hun geld terug te krijgen. Dit hebben wij voor alle leerlingen gedaan die zich bij ons hebben gemeld. Om deze leerlingen tegemoet te komen hebben wij de al gereden rijlessen met 50% korting laten verrekenen.

U kunt dus wel begrijpen dat wij deze situatie net zo vervelend vinden al u. Wel vind ik het jammer dat u een onvolledig verhaal verteld. Wij hebben u namelijk enkele malen aan de telefoon gehad en we hebben u ook meerdere malen verzocht contact op te nemen met Groupon. In eerste instantie was u erg netjes aan de telefoon. U vond dat het onze verantwoordelijkheid was dat uw dochter haar geld terug kreeg. Wij hebben daarom voor u Groupon benaderd en uw telefoonnummer afgegeven. Of zij hier naderhand mee aan de slag zijn gegaan licht helaas niet binnen ons bereik.

Alhoewel wij geen geld hebben ontvangen van Groupon voor de rijlessen die uw dochter bij Groupon heeft gekocht vond u dat wij het geld (dat wij dus niet hebben) direct moesten terugstorten. Toen ik u opnieuw verzocht contact op te nemen met Groupon heeft u staan schelden aan de telefoon. Dit was voor ons het moment om het telefoongesprek af te breken en uw telefoontjes te negeren.

U wilt het wellicht niet horen, maar ik verzoek u nogmaals contact op te nemen met Groupon. Ik zal dit morgen ook nog eens doen en hoop alsnog op een goed einde. U moet echter wel begrijpen dat wij, als rijschool, geen geld kunnen terugstorten dat u aan Groupon heeft betaald.
Anoniem: Wat fijn dat er nu wel gereageerd kan worden. Wel jammer dat het nu zo openbaar moet! Dit is het mailtje dat ik vorige week naar Skaya heb gestuurd en waar ik geen reactie op heb gekregen:

"Helaas zijn jullie vandaag wederom niet je afspraak nagekomen.
Ik zou vandaag teruggebeld worden omdat de mail die maandag naar mijn dochter verstuurd zou worden ook niet verstuurd is.

Ik zal even jullie geheugen opfrissen want waarschijnlijk weten jullie nu van niks meer, wat ook zo is wanneer ik of mijn dochter jullie bellen.

Mijn dochter heeft via Groupon rijlessen bij Skaya in Amsterdam gekocht voor €399. Helaas zijn er nooit rijlessen geweest omdat er gewoon geen instructeurs waren.
Mijn dochter is maandenlang aan het lijntje gehouden. Ze zou gebeld worden zodra er weer instructeurs waren. Ze is nooit gebeld. De keren dat ze zelf belde kreeg ze iemand aan de lijn, als ze al iemand aan de lijn kreeg, die natuurlijk van niks wist. Ze zou teruggebeld worden. Nooit gebeurd. Op mailtjes werd nooit gereageerd.
Wonder boven wonder kreeg ik maandag, na lang proberen, iemand aan de telefoon die iets meer wist. Al ontkende hij alle schuld, het lag allemaal aan Groupon. Na lang aandringen wilde deze meneer mij wel tegemoet komen en met Groupon bellen om uit te leggen dat de aangeboden rijlessen in Amsterdam niet geleverd konden worden. Waarom dat niet so wie so is gedaan is mij echter een raadsel. De meneer zou mij terugbellen hierover.
Zo waar werd ik aan het eind van de dag teruggebeld. De meneer had met Groupon gesproken en hij zou mijn dochter een email sturen op ---- met de verklaring dat de rijlessen niet konden worden verzorgd door Skaya. Deze mail moest mijn dochter dan doorsturen naar Groupon en daarmee zou ze haar geld terugkrijgen.
Ik kreeg weer een beetje vertrouwen in Skaya. Maar helaas, dit mailtje is nooit aangekomen.
Dus maar weer gebeld, en helaas weer iemand aan de lijn die van niets wist. Weer email adres doorgegeven. Maar weer geen mail en ook niet teruggebeld.

Ik neem aan dat jullie snappen dat ons geduld nu helemaal op is!
Als die mail er morgenochtend nog niet is en jullie de toestand met Groupon niet oplossen, gaat deze mail morgenmiddag naar de consumentenbond en het internet op!"

Dat ik heb staan schelden aan de telefoon is echt een onzin verhaal. Ik dacht juist dat we tot een oplossing waren gekomen!

Wat ik nog steeds niet begrijp is, waarom er nooit contact is opgenomen met mijn dochter om te melden dat er geen lessen zouden komen in Amsterdam. En waarom Groupon, die we uiteraard ook benaderd hebben, ook van niks wist.

Ook vind ik het heel bijzonder dat er nu ineens zoveel goede reviews worden geplaatst van mensen die al zijn afgereden. En nog met weinig lessen in 1X ook. Terwijl het slagingspercentage 36-40% is. Kwestie van marketing misschien.

Maar goed laten ik niks insinueren en het bij mijn eigen situatie houden.
Ik wacht nog even het oordeel van Groupon af tot ik contact opneem met de consumentenbond zodat ik daar een volledig verhaal heb.
Verkeersschool SKAYA: Beste meneer/mevrouw,

Jammer dat u dreigt met het zwartmaken van de rijschool op het internet en via de consumentenbond. Dit draagt op geen enkele manier bij aan het oplossen van het probleem. Wel zouden wij het dan zo eerlijk vinden als u hierbij uw eigen naam, en die van uw dochter gebruikt.

Tijdens onze eerdere telefoongesprekken hebben wij het idee gekregen dat u de methode, het zelf moeten terugvragen van uw geld via Groupon, niet wou accepteren en vond dat dit onze verantwoordelijkheid was. Als dit niet het geval is dan bent u dus vooral heel boos omdat de door ons verzonden e-mail niet is aangekomen. Deze e-mail heb ik u, twee weken geleden, na ons laatste contact toegestuurd. Dat hier technisch iets is fout gegaan betreur ik, maar vindt ik geen reden om op deze manier te dreigen.

Ik ben niet op de hoogte van het opnieuw achtergelaten e-mailadres. Het kan goed zijn dat één van mijn collega’s, die niet verantwoordelijk is voor de afhandeling van dergelijke zaken, deze heeft genoteerd en dit niet bij mij terecht is gekomen. Ik was tot deze review dus niet op de hoogte van het probleem met de niet aangekomen e-mail.

Ook wil ik u uitleggen hoe Groupon werkt. Als rijschool krijgen wij geen namen / adressen / telefoonnummers of wat dan ook door van de mensen die de Groupon aangeschaft hebben. Na het stopzetten van de actie konden wij dus geen contact opnemen, en konden alleen afwachten totdat de leerlingen zichzelf zouden melden. Daarnaast wil ik u meegeven dat Groupon een groot bedrijf is, er dagelijks honderden aanbiedingen lopen en een klantenservice medewerker u dus niets over onze situatie kan vertellen en alleen kan uitleggen hoe u uw geld terug krijgt.

Het klopt daarnaast dat er “ineens” reviews worden geschreven. Ik heb mijn leerlingen gevraagd hun ervaring met onze rijschool te delen. Ik nodig ze uit kritisch te zijn en ze mogen schrijven wat ze willen. De werkelijkheid is namelijk dat alleen mensen met klachten opzoek gaan naar review websites en daar hun verhaal plaatsen. Tevreden leerlingen rijden inmiddels rond met hun rijbewijs en denken er niet aan om “spontaan” even een review te schrijven. Wat het slagingspercentage betreft wil ik u verwijzen naar de officiële website van het CBR waar dit percentage per kwartaal wordt geüpdatet. Bij ons rijden leerlingen af wanneer ze er klaar voor zijn, tenzij ze zelf per sé willen afrijden. Wij doen niet aan slagingspercentage marketing, dit getal is namelijk te gemakkelijk te manipuleren. Waarschijnlijk bent u er namelijk niet van op de hoogte dat rijscholen hun mindere leerlingen gewoon op een andere naam laten afrijden...

Afijn, Omdat ik u gister opnieuw heb gesproken en de e-mail opnieuw heb toegestuurd hoop ik dat u een bevestiging naar ons toestuurt op het moment dat de zaak is geregeld met Groupon.

Tevens onze excuses wat betreft het schelden aan de telefoon, het kan goed zijn dat dit uw dochter was en niet u.

Met vriendelijke groet,

Rijschool SKAYA
Anoniem
Anoniem: Bij Verkeersschool Skaya heb ik een pakket(auto) gehaald om te gaan lessen. Ik heb getracht een afspraak te maken via schrift of de telefoon. Telefonisch zijn ze heel slecht bereikbaar (zeker 10x gebeld op verschillende dagen zonder resultaat) Vervolgens heb ik ze een aantal keren gemaild, maar echter weer zonder resultaat.

3 weken later heb ik ze toch telefonisch te pakken gekregen en heb ik gemotiveerd gevraagd om een simpele planning. Vaag gaven ze aan datum aan wanneer ik kon starten. Op hun verzoek heb ik 2 weken later gebeld om een vervolg afspraak te maken
Opnieuw wordt er ononderbouwd aangegeven dat mijn startdatum 2 maanden later pas kon plaatsvinden. Het bevreemdde mij dat er keer op keer wat anders wordt beloofd.

De reden waarvoor er niet of langzaam gereageerd werd zowel telefonisch als schriftelijk, is dat ze bezig waren met een verbouwing. Tot mijn ergenis zijn ze wel dagelijks online op facebook.

Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben en dit bedrijf veel beloofd maar weinig geeft.
Het zal wel zo'n nep bedrijfje zijn, dat snel geld verzameld via mooie aanbiedingen en dan na het incasseren het vliegtuig neemt naar Turkije.
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Pluspunten
Geen
Min- en verbeterpunten
Zeer slecht in het nakomen van afspraken, Niet integer, Geen planningsvermogen
Verkeersschool SKAYA: Vervelend om te horen dat je zo moeilijk contact hebt kunnen krijgen. Dit is absoluut niet de bedoeling! Zou je mij kunnen vertellen (eventueel in een privé bericht via Snizoo, per email naar info@skaya.nl of per telefoon naar 070-261 00 00) vanaf welk email adres of telefoonnummer je hebt gebeld? Dan kan ik uitzoeken wat er mis is gegaan.

De meeste telefoontjes gaan namelijk rechtstreeks naar mij, en ik herken je verhaal over de verbouwing namelijk niet. Er is afgelopen tijd wel wat extra ruimte bijgekomen, maar dat zou geen reden moeten zijn om niet te reageren. Zou het kunnen zijn dat je onze rijschool verward met Rijschool Kaya (Rotterdam) of Rijschool Richard Kaya (Doetinchem)? Dit gebeurd wel eens.

Mocht dit niet zo zijn, dan onze oprechte excuses, we hopen op een reactie zodat je snel kan starten met je lessen! Voor een enkeltje Turkije hoef je i.i.g. niet bang te zijn, we bestaan al 7 jaar en hopen daar nog heel wat jaartjes aan vast te plakken ;-)
Rianne
: Momenteel ben ik nog aan het lessen bij Skaya. Over mijn rij instructeur Robin ben ik zeer tevreden. Hij is rustig en legt alles goed uit. Ik zal deze rijschool zeker aanraden!!!!
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Bastiaan Scholtes
: Kaya was een super leraar!! Als je les bij hem neemt komt het sowieso goed. Ik had mn rijbewijs al in 16 lessen :)
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Walter Eerens
: Gezellige rij instructeur waar ik het na de eerste rijles al goed mee kon vinden. Weet daarnaast de praktijk op een leuke maar goede manier over te brengen. Zeker een aanrader!
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Sophia Visser
: Een superleuke rijschool met leuke en leerzame lessen. Echt een aanrader!
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Shara
: Een groot pluspunt vond ik dat je altijd rijdt in de omgeving waar je ook moet afrijden. Richting je examen rijd je ook een aantal standaard examenroutes.
Een minpunt voor mij was dat de manier van kritiek leveren niet altijd even motiverend was, maar dat verschilt per persoon. Je kan wel altijd zeggen wat je ervan vindt.
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Verkeersschool SKAYA: Beste Shara, bedankt voor je eerlijke review. Het is niet de bedoeling dat hetgeen we duidelijk willen maken tijdens de lessen, als kritiek op je over komt. We zullen proberen het in de toekomst beter in te schatten!
Kaylee
: Mijn ervaring met Skaya is geweldig!
Ik heb een super tijd gehad, er wordt goed uitgelegd je voelt je heel erg op je gemak.
Ik heb in een korte tijd mijn rijbewijs gehaald en nog voor een goede prijs ook!
Ik ga de lessen echt wel missen het was altijd heel leerzaam en heel gezellig.
Ze bereiden je heel goed voor om veilig alleen op de weg te gaan.
Zeker een aanrader voor iedereen!! :)
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Laura Hage
: Een combinatie van geduld en gezelligheid zorgt voor een hele prettige sfeer tijdens het rijlessen. Hier kunnen andere rijscholen een voorbeeld aan nemen!
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Timo de Groot
: Helemaal super, altijd goede uitleg gehaald en altijd gezellig. Aanrader!
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Bob van Biezen
: Ben hier terecht gekomen na twee andere rijscholen geprobeerd te hebben. Daar heb ik al enkele keren afgereden maar nooit geslaagd. Wat voor mij het grote verschil was tussen Kaya en de andere rijscholen was dat Kaya mij op men gemak liet voelen en me gewoon rustig liet rijden. Bij belangrijke fouten ingrijpen maar er werd niet teveel geneust en gedramd op de kleine details (werkten bij mij averechts). En juist dan gingen ook deze punten bij mij goed. Altijd vrolijke man, leuke gesprekken en wat ik zelf heel netjes vond is dat je een pakket kon kopen en wanneer je deze niet in zen geheel nodig had je de rest van je geld gewoon terug kreeg.
Uitleg
Humeur
Geduld
Prijs-kwaliteitverhouding
Pluspunten
Gezellig
Min- en verbeterpunten
Geen

Instructeurs

Algemeen

Ma
Di
Wo
Do
Vrij
Za
Zo
Geeft rijles van 09:00 tot 21:00

Wij geven rijles in

  • 's-Gravenzande
  • De Lier
  • Delfgauw
  • Delft
  • Den Haag
  • Den Hoorn
  • Hoek van Holland
  • Honselersdijk
  • Kwintsheul
  • Leidschendam
  • Leidschenveen
  • Maasdijk
  • Monster
  • Naaldwijk
  • Nootdorp
  • Pijnacker
  • Poeldijk
  • Rijswijk
  • Schipluiden
  • Ter Heijde
  • Voorburg
  • Wassenaar
  • Wateringen
  • Ypenburg
  • Zoetermeer
Lees meer